فتو بلاگ خيال آب: رفته گري با هندزفري

آرشیو لینکهای روزانه

رفته گري با هندزفري

10/23/2006

يه زماني تازه بولوتوث و هندزفري براي مبايل اومده بود . بعضي وقتها مي ديد يم كه طرف داره توي خيابون رد مي شه و داره با خودش حرف مي زنه .كلي دعا براش مي كرديم و مي گفتيم ببين مردم يچقدر بد بخت شدن .ببين مشكلات چقدره كه همه دارن با خودشون حرف مي زنن. چند قدم جلوتر ميديديم كه طرف داره با هندزفري موبايلش صحبت مي كنه .اما الان يه اتفاق عادي شده و هر روز آدمهاي زيادي رو مي بينيم كه ظاهرا دارن با خودشون حرف مي زنن . ديروز داشتم با دوستم از دانشگاه به خونه ميومدم .توي راه داشتيم حرف مي زديم ،كه از پشت سرمون يه مرده چرخي رد شد .توي چرخ دستيش كلي خرت و پرت از اشغال در خونه ها گرفته تا لباس كهنه پيدا مي شد .همين كه رسيد به ما شروع كردن حرف زدن و بد وبيراه به زمين و آسمون كه آره خوش به حالتون كه زن و بچه ندارين و مثل من مجبور نيستين براي يه لقمه نان هزار تا بد بختي بكشين .كلي دلم براش سوخت .توي ماه رمضان يه نفر براي سير كردن شكم خودش و بچه هاش مجبور باشه چقدر سختي بكشه .اما چه ربطي به موبايل و هندزفري داشت .الان مي گم .همين جور كه داشت حرف ميزد يواش يواش از ما دور شد ودور شد .و همباز داشت ادامه مي داد . يعني داش بقيش رو با خودش مي گفت .مثل تمام كسايي كه با موبايلشون دارن حرف مي زنن واون هم داشت با خودش حرف ميزد . انگار اونم هندزفري زده بود .الان ديگه اگه يه بدبختي رو هم ببينيم كه از فشار زندگي داره با خودش حرف ميزنه مي گيم كه حتما هندزفري زده و خيلي ساده از كنارش رد ميشيم . من هم مثل دهها فقير و بيچاره اي كه هر روز دور ورم مي بينم و نمي تونم به همشون كمك كنم .چشم خودم رو بستمو با خودم گفتم انشا الله كه اونم هندز فري زده و داره باموبايلش حرف ميزنه. تا كمي از بار عذاب وجدانم رو كم كنم.
پا نوشت: يمن و بحرين روز يكشنبه رو به عنوان روز عيد اعلام كردن و عربشتان و بقيه كشورها هم دوشنبه .و تنها كشور اسلامي دنيا مي مونه كه ايران اسلامي عزيز ماست كه بايد احتمالا سه شنبه عيد باشه .چون همون طور كه مي دونيد ما خونمون رنگي تره و خاكمون پاك تر و دينمون بيشتر و استعدادمون و هوشمون و...... در حقيقت هيچكدوم شايد نباشيم.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home