فتو بلاگ خيال آب: مشكلات و تجربيات من در بلاگر

آرشیو لینکهای روزانه

مشكلات و تجربيات من در بلاگر

10/05/2006

يه چند وقته كه نتونستم آپ ديت كنم .مهم ترين دليلش اين بود كه نمي تونستم به صفحه كاربريم در بلاگر بيام . و با ارور هاي عجيب و غريبي مواجه مي شدم .اولش فكر كردم ممكنه كه مال مرورگرم باشه .با چند تا مرورگر كه روي سيستم داشتم امتحان كردم .مرورگري كه معمولا استفاده مي كنم آوانت هست كه اين avant browser رو مي تونيد از اينجا بگيريد.من كه راضي هستم .اين مرورگر بر پايه اينترنت اكسپلورر ساخته شده .ولي به نظرم يكي از كاملترين مرورگرهاست كه سرعت خوبي هم داره وبه 41 زبان كاربري محيطش در مياد كه يكي از اونها هم فارسي است و پلاگين هاي مختلفي روي اون نصب ميشه .از جمله پلوگين بسيار عالي به نام robo form كه تمام پسورد هاي شما يا نام هاي كاربري تون رو در سايت هاي مختلف جمع آوري مي كنه و با ورود شما به سايتي كه قبلا در اون ثبت نام كردين ديگه لازم نيست كه user , pasword بزنين .اين پلاگين يا نرم افزار اين كار رو براي شما انجام ميده .بعد از اون فايرفاكس رو امتحان كردم و در آخر هم آپرا .اما با هيچ كدوم نتونستم به صفحه كاربريم برم .تا اينكه امروز فهميدم به خاطر نصب نرم افزار hide ip بوده . چند وقت پيش هم با مشكل توي آپلود عكس در بلاگر مواجه بودم كه علت اون هم خيلي ساده بود .من با avant نمي تونستم عكس آپلود كنم و در آخر كار با مشكل مواجه مي شدم .چند تا از دوستاي وبلاگ نويسم توي بلاگر هم نظراتي دادند ولي خوب نتيجه نداد. در آخر هم مشكل راست به چپ نويسي در بلاگر بود كه اول از همه بايد تغييراتي در قالب وبلاگ داد و بعد از اون بايد در قست تنظيمات وبلاگ كد مربوط به از راست به چپ نويسي رو نوشت كه لينك اين مطلب رو در ( اينجا ) ميتونيد ببينيد.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
من از این پست شما خیلی استفاده بردم برای اینکه یک وبلاگ در بلاگر درست کردم امانمی تونستم خیلی تغییرش بدم.

 

Post a Comment

<< Home