فتو بلاگ خيال آب: کریسمس و قالب جدید

آرشیو لینکهای روزانه

کریسمس و قالب جدید

1/02/2007

خوب سال 2007 هم آمد و سال 2006 با تمام بدی ها و خوبی هاش تمام شد . توی این سال برای کشور ما هم اتفاقات خوبی افتاد و هم بد . تصویب دو قطع نامه علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد .صقوط چندین هواپیما در ایران ،که در آخر هم رئیس هواپیمایی اعلام کرد لزومی ندارد که مردم در باره علت سقوط هواپیما ها چیزی بدانند .یاد آور می کنم هواپیمای c-130 و هواپیمای سپاه هم در یکی دو ماه پیش فقط دو نونه از سقوط هواپیما ها در ایران در سال 2006 بود .در انتهای سال هم که صدام بوسیله آمریکا اعدام شد تا با خودش تمام اسرار جنایات آمریکا را به گور بردو حق ملت کا و مردم ما پایمال بشه .حال آنکه همین عراقیها را الان ملت دوست و همسایه می نامیم .در حالی که همین ها بودند که در ارتش بعث عراق جوانان ما رو می کشتن .بماند ".

البته دعاهای همین ملت هم بود که الان عراقیها از شیعه و سونی گرفته تا بعثی به جان هم افتادن و دارن همدیگررا تیکه پاره می کنن. هر چند دست آمریکا و انگلیس هم در کاره .به قول معروف می گن تفرقه اندازو حکومت کن .

پی نوشت : قالب برای بلاگر یا بلوگ اسپات زیاد پیدا کردم .و بعضی ها رو به فارسی تبدیل کردم .اگر دوستانی که دنبال قالب بلاگر می گردن بگن که سایت یا کد رو به اونا بدم .

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home