فتو بلاگ خيال آب: نفرين نامه

آرشیو لینکهای روزانه

نفرين نامه

1/29/2006

الهی که حسرت خوشی تو قلبت بمونه یه بی وفا مثل خودت ریشه هات و بخشکونه یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه کاشکی اونم بدونه که خوبی بهت نیومده این همه خوبی آخرش چی به سر من اومده پشت سرت هر جا بری نفرین من به راهته به اون چشم در به درت به اون دل سیاهته همینقدر هم که خواستمت از سرتم زیادیه فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تو یادیه خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم خودت می دونی به جای عشق، نفرت و کاشتی تو دلم واسه همیشه از دلم دیگه می زارمت کنار تموم بی وفايی هات از تو بمونه یادگار حالا که میری یه نظر پشت سرت رو هم ببین ببین که تنها نمیشم تنها تو باختی نازنین الهی هر کی که رسید پا روي قلبت بزاره هرچی که با من می کنی یه روز به روزت بیاره آهای رفیق نیمه راه آی تو که تنهایی میري

فقط یه نفرین میکنم تو اوج غربت بمیري

0 Comments:

Post a Comment

<< Home